Tijdens kantoortijden (08:00 - 17:00) zijn wij telefonisch bereikbaar en is ons kantoor op afspraak geopend. Tijdens kantoortijden hanteren wij geen keuzemenu, het kan echter vanwege drukte voorkomen dat u even in de wacht staat.
Buiten kantoortijden kunt u ons algemene nummer bellen 0517 - 39 99 99, en een boodschap inspreken. U wordt binnen 1 werkdag teruggebeld.
Voor calamiteiten of dringende zaken kunt u buiten kantoortijden contact opnemen met 0517- 39 99 99 keuze 1. Hiermee wordt u doorgeschakeld naar de dienstdoende adviseur.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het bellen naar dit telefoonnummer; u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.
Bezoekadres:
Voorstraat 61
8801 LB FRANEKER
Postadres:
Postbus 523
8800 AM Franeker
Telefoon: 0517 - 39 99 99
E-mail: info@frovdw.nl
KvK nummer: 54591724
AFM Nummer: 12004936
Onderwerp |
Toelichting |
Termijn |
Vraag over persoonsgegevens |
Informatie over AVG en verwerking van persoonsgegevens |
1 maand |
Acceptatie nieuwe verzekering |
Afsluiten nieuwe verzekering/polis |
5 werkdagen |
Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen |
Digitale verzending van polissen en informatie na acceptatie |
5 werkdagen |
Wijzigingen |
Mutaties op bestaande polissen |
5 werkdagen |
Opzeggingen |
Beëindiging van bestaande polissen |
5 werkdagen |
Registratie van nieuwe schades |
Bevestigen van ontvangst van een schademelding |
3 werkdagen |
Schadebehandeling |
Afwikkeling van de schade na ontvangst van alle benodigde stukken of informatie |
5 werkdagen |
Klachten |
Ontvangstbevestiging |
3 werkdagen |
Klachten |
1e inhoudelijke reactie |
5 werkdagen |
Ingekomen mail |
Reactie op mailbericht |
2 werkdagen |
Terugbelverzoek/voicemail |
Terugbellen bij in gesprek/voicemail |
1 werkdag |
Aanvang reactietermijn
De reactietermijn begint zodra wij uw verzoek hebben ontvangen. Het kan voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben. Wij geven altijd aan wanneer u ons antwoord wel kunt verwachten.